Termeni si conditii

Folosirea site-ului de fata implica acceptarea explicita a termenilor de utilizare, a conditiilor si a politicii de confidentialitate. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, va recomandam citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor.

 

1. Condiţii generale

Prezentul document prin conținutul său pune la dispoziția terților utilizatori Regulamentul privind termenii și condițiile de utilizare a site-ului totaloffice.ro. Utilizarea site-ului (incluzând accesul, navigarea și cumpărarea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate în cuprinsul prezentului document cu toate efectele și consecințele ce decurg din acesta.

Administratorul site-ului totaloffice.ro își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui acord, fara notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare "Utilizatori". Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment. Comenzilor dumneavoastră li se vor aplica Termenii specificaţi pe totaloffice.ro la momentul plasării comenzii.

Termenii şi condiţiile următoare se aplică tuturor comenzilor plasate de client (denumit în continuare „dumneavoastră”) pe site-ul totaloffice.ro. Prin utilizarea totaloffice.ro şi/sau prin plasarea unei comenzi, vă obligaţi să respectaţi termenii şi condiţiile specificate mai jos („Termenii”). Înainte de plasarea unei comenzi, vă rugăm să vă asiguraţi că aţi citit şi înţeles Termenii.

Includerea oricăror produse sau servicii pe totaloffice.ro la un moment dat nu implică si nu garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.

Totaloffice.ro dorește să ofere cea mai bună experiență online. În acest scop, trebuie să ne asigurăm că serviciile noastre funcționează ireproșabil. Prin urmare, dumneavoastra ințelegeți și consimțiți urmatoarele: (i) să nu postați, să nu redistribuiți, să nu încărcați și nici să promovați orice comunicări sau conținut care ar putea aduce prejudicii sau care ar putea avea o influență negativă asupra companiei, produselor sau serviciilor noastre; (ii) să nu acționați de așa manieră ori să utilizați vreun dispozitiv care ar restricționa, împiedica, incomoda sau nu ar permite oricărui alt utilizator să utilizeze ori să beneficieze de site-ul totaloffice.ro sau care ar afecta siguranța site-ului; (iii) să nu folosiți niciun dispozitiv sau vreun motor, software, instrument, agent, script sau alt dispozitiv sau mecanism (care include dar nu se limitează la păianjeni, boți, roboți de indexare, avataruri sau agenți inteligenți) pentru a naviga sau a căuta pe site ori pentru a copia conținut de pe site. Ne rezervăm dreptul de a bloca imediat accesul la site și de a închide contul oricărui utilizator care încalcă această prevedere sau orice altă prevedere specificată în acești termeni și condiții.

Prin folosirea site-ului totaloffice.ro, utilizatorul se declară de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorii totaloffice.ro sau asociatii/partenerii/afiliatii acestuia. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.

 

2. Politica de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

 

 

Toate datele personale care sunt furnizate de utilizator/vizitator beneficiaza de prelucrare numai in scopul oferirii in conditii optime a serviciilor asociate site-ului totaloffice.ro. Site-ul si continutul acestuia includ drepturi de proprietate intelectuala protejate de legile nationale si acordurile internationale cu privire la protejarea dreptului de autor si a drepturilor conexe.

Prin completarea formularului de inregistrare de pe totaloffice.ro, utilizatorul declara ca isi da, in mod expres si neechivoc, consimtamantul ca datele sale cu caracter personal sa fie prelucrate si folosite in viitor de catre administratorii totaloffice.ro in urmatoarele scopuri:

-           Stabilirea contactului cu clientii;

-           Prelucrarea comenzilor;

-           Participarea la concursuri, promotii;

-           Transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, contul de utilizator, etc);

-           Transmiterea de oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea totaloffice.ro si a tertilor cu care totaloffice.ro are relatii de orice natura (inclusiv comerciale).

Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe totaloffice.ro, privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite. Nu poate fi facut raspunzator in nici un fel de pierderea sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare.

 

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental, prin urmare, vom prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 "Regulamentul general privind protectia datelor" sau "GDPR”.

 

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

 

Intrucat suntem intotdeauna deschisi sa aflam opinia dumneavoastra, precum si sa va furnizam orice informatii suplimentare de care ati putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, va incurajam sa contactati responsabilul Total Office cu protectia datelor la adresa de e-mail news@totaloffice.ro 

 

In scopul procesarii comenzilor, datele persoanle vor fi transmise companiilor de curierat, procesatorilor de plati si companiilor de marketing. Cu toate entitatile mentionate anterior carora li se transmit datele persoanle, societatea noastra are contracte semnate privind confidentialitatea datelor transmise.

Informatia dumneavoastra este protejata prin utilizarea unor proceduri de securitate, servere cu grad inalt de siguranta, care cu ajutorul software-ului, cripteaza informatia inainte de a ne fi transmisa. Aceste elemente de securitate asigura stocarea informatiilor, impiedicand in acelasi timp accesul persoanelor neautorizate la datele cu caracter personal.

Informatiile solicitate in cazul platilor online intra sub incidenta conditiilor de utilizare a procesatorilor de plati, iar totaloffice.ro nu va solicita si nu va stoca niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastra.

In conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, utilizatorii site-ului au urmatoarele drepturi:

-          dreptul la informare - art.12 - operatorul este obligat sa aduca la cunostinta utilizatorului prelucrarea datelor sale cu caracter personal

-          dreptul de acces la date - art.13 - orice solicitare in acest sens se poate face prin email la adresa news@totaloffice.ro

-          dreptul de interventie – art.14 - orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, in mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte daca trimite un mail catre news@totaloffice.ro cu modificarile solicitate

-          dreptul de opozitie – art.15 - persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment ca datele personale sa faca obiectul unei prelucrari

-          dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale luate in baza unei prelucrari automate – art.17 –

-          dreptul de a se adresa justitiei  -art.18

Furnizarea datelor personale catre www.totaloffice.ro nu implica obligativate din partea utilizatorilor, iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date.

Totaloffice.ro nu poate fi facut raspunzator in nici un fel de pierderea sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de confidentialitate, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email news@totaloffice.ro

 

3. Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor. Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.

Intregul continut al site-ului www.totaloffice.ro, incluzand in aceasta notiune texte, imagini, elemente de grafica web, si orice alte date, este proprietatea SC Total Office Trading SRL si a Partenerilor si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala.

SC Total Office Trading SRL asigura utilizatorului site-ului acces limitat in scopul cumpararii produselor si informarii de specialitate, dar nu ii confera dreptul de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a folosi in scopuri comerciale acest site fara acordul expres si in scris al SC Total Office Trading SRL.

TOTAL OFFICE TRADING nu ofera nici o garantie, in mod expres, nici implicit, in ceea ce priveste functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.).

TOTAL OFFICE TRADING isi rezerva dreptul sa modifice descrierile si specificatiile produselor fara o notificare prealabila.

 

 

4. Abonarea si dezabonarea la newsletter

Abonarea si dezabonarea la newsletterul site-ului este voluntara si implica acceptarea urmatorilor termeni:

Toate mesajele pe care le vei primi de la totaloffice.ro sunt ca urmare a abonarii la newsletter, iar intregul continut al mesajului se afla in proprietatea totaloffice.ro, fiind astfel guvernat de aceleasi reguli ca si site-ul. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala, iar tu vei avea oricand posibilitatea de a te dezabona urmand instructiunile din partea de jos a mesajului primit. Trimiterea de abonatii la newsletter catre o terta parte a informatilor comerciale primite de la totaloffice.ro este permisa doar cu asumarea deplina a raspunderii de catre abonati. Mesajele primite pe o astfel de cale nu sunt considerate a fi comunicari comerciale directe de la totaloffice.ro si ca atare nu sunt supuse legii comertului electronic.

5. Disponibilitatea serviciului

In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale website-ului poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului. Totaloffice.ro nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului.

Administratorul Totaloffice.ro isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului Totaloffice.ro  in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala.

Dat fiind faptul ca site-ul este gazduit de serverele unei terte parti, nu vom putea fi facuti responsabili pentru eventualele erori de functionare indiferent de natura lor. Totodata totaloffice.ro nu raspunde de continutul sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi externe.

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului de contact dedicat sau la adresa de email news@totaloffice.ro

 

 

6. Pretul produselor

 

Toate preturile afisate pe site-ul www.totaloffice.ro sunt exprimate in RON si contin TVA 19%. Orice comanda plasata prin intermediul site-ului www.totaloffice.ro , telefonic la numerele afisate pe website sau la adresa de e-mail comenzi.distributie@totaloffice.ro, are valoare contractuala conform legislatiei in vigoare.

Preturile prezentate includ TVA (19%) si nu includ costurile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari TOTAL OFFICE TRADING in momentul confirmarii comenzii drept comanda ferma.

In ciuda eforturilor noastre, exista posibilitatea ca aplicatia noastra informatica sa stabileasca pe site, in mod eronat, preturi gresite pentru un numar mic de produse. In aceste conditii, intotdeauna se considera a fi pretul final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii de vanzari TOTAL OFFICE TRADING.

Totaloffice.ro isi rezerva dreptul de a aduce modificari preturilor in orice moment. Eventualele erori de afisare a pretului ca de exemplu pret 0 (zero) sau fara pret, sunt considerate erori de sistem si nu pot fi luate in considerare. Daca identificati o astfel de eroare va rugam sa ne contactati la adresa de email news@totaloffice.ro.

Indiferent de modalitatea aleasa de catre client pentru plasarea comenzii, el trebuie sa fie de acord cu termenii si conditiile de pe site, intelegand totodata valoarea contractuala a fiecarei comenzi efectuate.

TOTAL OFFICE TRADING nu ofera nici o garantie, in mod expres, nici implicit, in ceea ce priveste functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.).

 TOTAL OFFICE TRADING isi rezerva dreptul sa modifice descrierile si specificatiile produselor fara o notificare prealabila.

 

7. Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare, politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice. Websitul nostru este dedicat exclusiv persoanelor juridice pentru vanzarea en-gros.  

 

8. Comentariile utilizatorilor pe Totaloffice.ro 

Utilizatorii care plaseaza pe site comentarii referitor la produsele comercializate o vor face pe propria raspundere si vor garanta ca au toate drepturile asupra continutului publicat.

Totaloffice.ro isi rezerva dreptul, dar nu si obligatia, de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen sau calomnios.

Totaloffice.ro nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site. Orice comentariu plasat de catre utilizatori pe site echivaleaza cu acordarea catre Totaloffice.ro a dreptului nelimitat, gratuit, irevocabil si netransmisibil de a modifica, reproduce sau adapta sub orice forma continutul fara nici un fel de instiintare.

9. Comanda online si livrarea produselor

 

Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului paginii ce contine categoriile de produse, fie prin folosirea campului de cautare, sau direct din pagina dedicata Licentei. In momentul in care ati apasat butonul de comanda, produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi. Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda. Va rugam sa acordati atentie faptului ca exista o valoare minima de comanda, mesaj afisat in pagina de comanda.

Comanda dumneavoastra este incheiata cu succes cand este afisata (si trimisa pe e-mail) factura proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In curs de confirmare". In momentul procesarii comenzii de catre totaloffice.ro, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat de noul status al comenzii "Comanda confirmata".

Factura proforma nu include costul transpostului. In functie de modalitatea de livrare, daca este cazul, acesta va fi adaugat la factura finala.

Datorita numarului foarte mare de produse existent pe site-ul Totaloffice.ro este imposibila o actualizare zilnica a stocului, de aceea este posibil ca un produs ce figureaza pe stoc sa nu fie disponibil fizic. In astfel de situatii veti fi contactat de catre un reprezentat pentru a fi anuntat.

 

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

Atunci cand efectuati o comanda rapida, detaliile referitoare la transport (inclusiv cost) va vor fi comunicate de catre un reprezentant Totaloffice.ro.

Comanda rapida ( comanda prin telefon)

Un consilier de vanzari totaloffice.ro va prelua comanda dvs.

Validarea comenzii de catre Vanzator se va face prin mesaj scris (e-mail) catre Cumparator prin trimiterea unei Proforme.

Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca:

1. datele introduse de Cumparator sunt complete si corecte;

2. produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;

3. nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero/Lei)

Acest moment marcheaza incheierea contractului de Vanzare -Cumparare.

 

SC Total Office Trading SRL nu garanteaza si nici nu va putea fi considerata responsabila in cazul in care produsele cumparate nu corespund scopului pentru care au fost cumparate.

Produsele livrate de SC Total Office Trading SRL sunt in ambalajul original, sigilate. De aceea, SC Total Office Trading SRL nu va putea fi facuta responsabila in cazul oricaror neconcordante sau probleme in ceea ce priveste produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse. Orice problema de acest fel va fi adusa la cunostinta SC Total Office Trading  SRL in maximum 24 de ore de la primirea / livrarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, pentru rezolvare.

Modalitati de plata disponibile

Plata produselor comandate de pe site-ul totaloffice.ro  se poate efectua in urmatoarele moduri:

- ramburs, in momentul in care coletul ajunge la destinatie. Nu se va achita nicio taxa suplimentara comparativ cu aceea confirmata telefonic sau prin intermediul e-mail-ului. Plata se va face cash, direct curierului care va livra coletul;

- in avans, prin ordin de plata in contul SC TOTAL OFFICE TRADING SRL, IBAN RO64RZBR0000060011809864 deschis la Raiffeisen Bank. Garantam returnarea 100% a platii, daca te vei fi razgandit inainte de a trimite comanda;

Dupa transmiterea comenzii veti fi contactat de colegii nostri pentru confirmarea comenzii. De asemenea veti fi informat despre numarul de cartoane, greutatea bruta si volumul comenzii , precum si costul livrarii daca doriti ca marfa sa va fie livrata prin curierul nostru.Avand in vedere volumele transportate, firma noastra beneficiaza de tarife preferentiale.Daca insa doriti sa alegeti un alt curier decat cel folosit de noi , sau doriti sa ridicati chiar dvs comanda, nu este o problema.

Imediat ce primim confirmarea platii puteti trimite curierul dvs sau puteti sa veniti la depozitul nostru pentru a ridica marfa.

Dupa primirea comenzii aveti 2 zile lucratoare la dispozitie pentru verificarea comenzii.Orice diferenta sau defect de fabricatie constatat trebuie sa ne fie semnalat si colegii nostri vor stabili impreuna cu dvs daca vi se va expedia diferenta sau produsele inlocuitoare - pe cheltuiala noastra- sau vi se va returna contravaloarea acestora.

Eventualele lipsuri sau defecte din fabrica ce vor fi semnalate la mai mult de 2 zile lucratoare de la primirea marfii , nu vor fi luate in conisderare.

 

Livrarea produselor

Detalile legate de livrare sunt stabilite cu un operator totaloffice.ro. Dupa plasarea comenzii veti fi contactat telefonic de catre un operator totaloffice.ro pentru a va confirma comanda si stabili impreuna ultimele detalii legate de livrare. Aceasta se poate face fie cu o firma de curierat agreată de dumneavoastră, fie cu firma de curierat partenera totaloffice.ro. Costurile generate de transportul produselor sunt suportate de catre cumparator.

Livrarea prin partenerii nostrii

Livrarea produselor se va face oriunde in tara, prin intermediul partenerilor nostrii. TOTAL OFFICE TRADING isi rezerva dreptul de a confirma comenzile inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni, dupa ce va fi reluat legatura cu clientul. In cazul in care livrarea nu se poate efectua nici a doua oara, comanda va fi anulata automat, iar coletul va fi returnat la sediu.

Pentru a preintampina astfel de situatii, te rugam sa mentionezi in campul "OBSERVATII" din formularul de comanda, intervalul orar preferat pentru primirea produselor comandate, iar curierii nostri vor incerca sa tina cont de aceasta preferinta.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare.

TOTAL OFFICE TRADING isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de TOTAL OFFICE TRADING care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Livrarea prin partenerii cumparatorului

Total Office Trading nu impune livrarea prin partenerii proprii. Puteti solicita livrarea prin firme de curierat agreate de dumneavostra. In acest caz orice dificultati si probleme intampinate cu societatea de curierat sunt asumate de catre cumparator.

 

10. Raspunderi asumate

Totaloffice.ro nu este responsabil de nelivrarea la timp a produselor atata timp cat intarzierea este datorata unei terte parti. Totaloffice.ro  nu garanteaza in nici un fel continutul si functionarea site-ului. Descrierile si imaginile aflate pe site sunt cu titlu informativ iar societatea noastra nu garanteaza eventualele erori, lipsuri sau alte aspecte prezente pe site care pot duce la o percepere relativ diferita de realitate a produselor (nuante produs, texturi material etc.). Totusi echipa noastra incearca continuu sa va ofere cat mai multe detalii concludente despre produse si poze de calitate superioara astfel incat sa va puteti forma o parere cat mai pertinenta despre fiecare produs. Totaloffice.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facut vinovat pentru pagubele aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul site-ului.

Ambalarea produselor in vederea expedierii acestora catre client se va face de asa natura incat produsul sa nu se deterioreze pe timpul transportului. Totaloffice.ro se degreveaza de orice raspundere cu privire la integritatea produsului in momentul in care il preda reprezentantului firmei de curierat, iar acesta il preia considerand ca ambalarea este corespunzatoare.

In cazul in care produsul va fi livrat de catre reprezentantul firmei de curierat catre client, iar acesta il accepta ca atare, se considera ca predarea produsului a fost facuta in stare buna. Acest aspect se refera la chestiuni vizibile (ex. produs vizibil deteriorat datorita manevrarii gresite a ambalajului etc.) si nu cu privire la aspecte ce pot fi constatate doar ulterior, odata cu incercarea de a folosi produsul respectiv. Totodata dorim sa precizam ca ambalajul (cutiile de carton) au menirea de a proteja produsele, iar julirea sau murdarirea acestuia nu inseamna ca produsul este afectat.

Datorita numarului mare de produse, este imposibila o actualizare zilnica a stocului, prin urmare este posibil ca un produs ce figureaza pe stoc sa nu fie disponibil fizic. In cazul unei astfel de situatii veti fi intotdeauna anuntati telefonic.

Pretul produselor de pe site si costul transportului pot fi modificate oricand fara o instiintare prealabila, insa aceste modificari nu se vor aplica comenzilor deja confirmate dar nelivrate.

Imposibilitatea confirmarii telefonice a comenzii duce la anularea ei automata intr-un interval de maxim 5 zile.

In situatia aparitiei unei erori in redactarea pretului sau a unei alte informatii legate de un produs, clientii care au comandat respectivul produs vor fi notificati referitor la eroare, iar in cazul in care nu sunt de acord cu modificarile aduse, comanda va fi anulata.

11. Garantie produse

 

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de TOTAL OFFICE TRADING fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de TOTAL OFFICE TRADING de la acest client. Ca si client totaloffice.ro, pentru a beneficia de garantia produselor comandate, trebuie sa:

-           comanzi produsul in cauza de pe www.totaloffice.ro si sa il utilizezi in scopul pentru care a fost creat

-           respecti instructiunile de utilizare din manualul de utilizare

-           pastrezi Certificatul de garantie si factura fiscala aferenta comenzii

-           pastrezi ambalajul original al produsului si toate accesoriile primite

-           sa livrezi produsul in cauza in cutia originala, impreuna cu accesoriile primate, la adresa mentionata pe Certificatul de garantie sau comunicata de catre persoana de legatura.  

Important: Costurile de livrare in cazul unui produs avariat sunt suportate de catre client.

Poti pierde garantia produselor comandate daca:

-           provoci avarii sau deteriorari mecanice produselor

-           daca produsele sunt expuse excesiv la radiatiile solare, motiv pentru care nu mai functioneaza normal

-           aduci modificari sau interventii neautorizate produselor comandate

-           produsele se deterioreaza ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare

-           produsele sunt distruse prin lovire

-           marcajul cu modelul sau seria produsului sunt distruse de catre cumparator

-           produsul a fost avariat sau distrus prin inundare, incendiere, expunere la soare sau descarcari electrice

-           circuitele interne ale produselor sunt distruse din cauza socurilor.

 

12. Rezilierea unor termeni

În cazul în care o parte a acestor Termeni este interzisă sau considerată fără efect de orice instanţă sau organism de reglementare, ceilalţi Termeni vor continua să se aplice. Nevaliditatea sau nulitatea uneia dintre clauzele expuse anterior nu atrage dupa sine anularea valabilitatii intregului contract. Cumpararea de produse de pe acest site echivaleaza cu acordul asupra termenilor si conditilor expuse anterior si are valoare contractuala.